trešdiena, 2009. gada 11. februāris

Par klusēšanu, studentu runām un vēl šo to.

Tā nu ir sanācis, ka pēdējais ieraksts šai manā pierakstu aparāta veikts aizgājušā gada 17. novembrī. Apzinos, tas par mani nerada pozitīvu pirmo iespaidu, bet iemeslus šai manai klusēšanai nemeklēšu. Acīmredzot nebija ko teikt. Tādās reizēs mēms šajā gadījuma nerakstošs cilvēks ir simpātiskāks par skaļu. Šajā publikācijā vēlētos vērst uzmanību uz to, kas izaijāts dusot ziemas migā, kas vēl ir tapšanas stadijā un, kas vēl iziet kreatīvu.

Pēdējā ierakstā rakstīju par jauno žurnālistu semināru „News for cooperation” Valmierā, ko rīkoja JPA. Ja lūkojas šai virzienā, tad jau aizvadīti vairāki semināri Rīgā ar dažādu sabiedrībā pazīstamu žurnālistu līdzdalību. Atmiņā visdziļāk iespiedies seminārs par starptautisko sadarbību, kuru vadīja Ansis Bogustovs. Ja runā par pašu projektu, tad tā ietvaros pavisam drīz marta sākumā tiks atvērts jauns portāls. Saturā būs daudz dažādu tēmu, dažādu rakstu izteiksmes līdzekļi, un kuru pārvaldīsim mēs – jaunie žurnālisti, kuri piedalās šajos semināros. Es personīgi esmu iecerējis rakstīt feļetonus (īss prozas žanrs, kurā notikums tiek aprakstīts ar ironiju) par sporta procesiem, par aizkulišu būšanu utt. Starp citu plānojās arī vairākas PR akcijas sakarā ar portāla atvēršanos. Pagaidām ideju plīvuri ir pusmastā, bet pamazāk skicējas.

Laikam ejot, esmu nokļuvis Viļņā. Kā tā? Sanācis tā, ka tagad esmu Erasmus students, un turpmākos pāris mēnešus līdz jūlijam būšu Lietuvas galvaspilsētā, kur mācīšos PR, informācijas karus, mārketingu un vēl šo to. Un šai sakarā arī ir savi tādi kā projektiņi. Pirmkārt jau mana un biedra Jura lolojums bloga izskatā, kur mēs stāsta formātā mēģinām gandrīz katru dienu ieskicēt tos notikumus, kurus piedzīvojam šeit – Erasmus dzīvē. Otrkārt mēģināšu veidot rakstus NRA par kultūras procesiem Eiropas kultūras galvaspilsētā – Viļņā. Kā arī Sporta Avīzei un eSportam par sporta pasākumiem Viļņa un tuvējā Kauņā. Tādas lūk tās idejas.

Un nobeigumā es vēlētos izteikt apņemšanos, ka ieraksti šai interneta vietnē no manas puses būs biežāk. Bet pagaidām apmeklējiet studentu runu blogu, tur viss notiek daudz operatīvāk, daudz saistošāk, kas arī viens no iemesliem, kāpēc komunālā bunkura ieraksti gausi uz lietām noskatās klusējot.

Nav komentāru: